perjantai 4. joulukuuta 2009

Puoli vuotta kirjoituksia


Olen kirjoittanut tähän blogiini jo puolen vuoden ajan. Lukijoille on jo varmaan selvinnyt kirjoitusten linja. Olen tukenut hyvinvointipalvelujen säilyttämistä, olen esittänyt kritiikkiä Kataisen toiminnalle ja hänen hyväosaisten suosimisesta. Erityisesti olen kritisoinut hallituksen verohelpotuksia. Mielenkiintoisia linkkejä on muutama. Olen ollut huolestunut työttömyyspäivärahan pienuudesta, vanhuksien palvelumaksuista ja köyhien asemasta. Olen ottanut kantaa maahanmuuttopolitiikkaan, yksi juttu liittyi luonnonsuojeluun. Salon kaupungin työttömyyteen olen puuttunut pari kertaa.

Jatkossa en luovu tästä linjasta, mutta pyrin lisäämään enemmän henkilökohtaisia asioita ja laajennan aihepiiriä. Paikallisuutta voisi olla enemmän.  Toivottavasti joku lukee blogiani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti